Caută
Close this search box.

Anul acesta zic pas abonamentului Genius de la eMAG

Sunt client eMAG de 13 ani și plătitor de abonament Genius de când acest program a fost lansat, dar cred că anul acesta luăm o pauză.

În ultimul an au scăzut comenzile pe care le-am plasat la eMAG, ne-am schimbat locul de unde ne facem cumpărăturile și, de cele mai multe ori, am găsit produsele pe care le achiziționam în mod regulat de la eMAG, la un preț mai mic, în altă parte.

Când era fetița mică, comandam des de la eMAG scutece Pamper, lapte praf, cafea, detergent, creme și jucării.

Detergentul îl cumpărăm din altă parte, cafeaua o găsim mai accesibil pe la alte magazine online, iar produsele pentru bebeluș le cumpăram la prețuri mai accesibile din Kaufland.

Produsele electronice le-am găsit la prețuri similare și la alți comercianți.

Momentan, până când vom crește numărul produselor pe care ni le vom achiziționa de pe eMAG, nu mai văd util abonamentul Genius. Nu neg că, în cazul în care ni se va naște cea de-a doua fetiță, nu vom relua colaborarea.

Parcă eMAG a pierdut în ultimul timp din atuurile pe care le avea în trecut în fața competiției, cel puțin în provincie sau eMAG a rămas același, doar noi ne-am schimbat.

Un răspuns

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Autor

IONUȚ PAVEL

Tată de fete, pasionat de literatură și gaming, vânzător de utilaje agricole cu normă întreagă.

Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile!