Dacă lucrezi în domeniul vânzărilor, indiferent că vinzi produse de bază, asigurări de viață sau produse de top, ar trebui să ai următorul paragraf la îndemână și să-l citești ori de câte ori îți pierzi direcția în carieră.
Una dintre cele mai complexe joburi este cea de agent de vânzări. Ești pus în permanență sub presiune. Targetul, piața, șeful, clienții, familia vin cu task-uri specifice pe care trebuie să înveți să le manageriezi corespunzător.
Crezul agentului de vânzări
M-am apucat să recitesc cartea Arta vânzării – scrisă de Zig Ziglar, v-o recomand indiferent dacă lucrați în vânzări de-o viață sau doar ce ați intrat în acest domeniu și nu știți cum să-l abordați corespunzător.
Paragraful de mai jos consider că ar trebui să fie crezul agentului de vânzări:
Agenții de vânzări profesioniști fac vizitele de vânzări, întâi pentru beneficiul clientului și apoi pentru câștigul personal. Căci, în viață poți avea tot ce vrei dacă îi ajuți pe ceilalți să aibă ce vor.
Arta vânzării – Zig Ziglar, pag. 62
Cele mai mari vânzări pe care le-am realizat au apărut urmând exemplul de mai sus. Am încercat să ajut clienții cât de mult am putut. Un gest care pentru tine poate părea insignifiant, în ochii potențialului client poate fi definitoriu și-ți poate aduce sau nu vânzarea.