Sunt de părere că atunci când lucrările publice vor fi finalizate la timp, în termenul înscris pe pancarte, România va deveni o țară modernă.
Brăila este un mare șantier, ca de altfel toate orașele, comunele și șoselele din țara aceasta. Am fost acum câteva săptămâni pentru un weekend pe Valea Doftanei și mi-au rămas în minte șantierele deschise pe toate drumurile.
Podul peste Dunăre a fost deschis circulației cu întârziere, nici acum lucrarea n-a fost recepționată de către CNAIR. Podul peste calea ferată care face legătura dintre șoseaua de centură și pod, cu toate că este finalizat de peste jumătate de an, nu este deschis circulației publice.
Podul peste calea ferată de la Vulpea a intrat, fix înainte de sărbătorile pascale, când o să fie un trafic infernal, în reabilitare. Prin oraș, cu Calea Galați și Bulevardul Independenței în reabilitare, traficul este infernal.
Dacă ieșiți la pimbare prin Grădina Mare este imposibil să nu fi văzut șantierul de la Castelul de Apă. Castelul, un simbol al orașului, a intrat de ceva vreme în reabilitare.
M-a surpsins termenul de finalizare care apare înscris pe pancarta din fața castelului. Conform celor scrise, lucrarea ar fi trebuit să fie finalizată până la finele lunii decembrie a anului 2023.
Sunt convins că lucrările de modernizare, dacă au fost executate cu simț de răspundere – aici am ceva semne de întrebare, vor schimba fața Brăilei, dar lipsa informațiilor și haosul din jurul acestor lucrări nu fac decât să pună la încercare răbdarea brăilenilor.