Observ de ceva vreme o promovare destul de intensă a micilor afaceri pe TikTok, lucru la îndemâna antreprenorilor aflați la început de drum.
Aprob și încurajez această activitate. Dacă ești la începutul unei activități comerciale, fie că ești artizan, bucătar sau comerciant, o promovare pe această rețea de socializare îți va aduce beneficii.
Nu trebuie să dispui de un buget de marketing, vei avea nevoie de un smarphone care să filmeze bine, e timpul să pui iPhone-ul la treabă, și o conexiune bună la internet.
Îmi plac videourile în care sunt detaliate procesele de producție și care prezintă modul în care se ajunge la produsul finit. Dacă produci obiecte handmade, ești bucătar, cofetar sau florar nu fi timd, fă-ți un cont pe TikTok și prezintă lumii întregi ceea ce produci.
A fost o nebunie în această primăvară cu câmpurile de lalele, o să urmeze câmpurile cu lavandă. Oamenii vor să vadă dinainte cum va arăta locul pe care urmează să-l viziteze, iar pozele nu conving întotdeauna.
Așa că, în cazul în care nu știi ce să faci pentru a atrage mai mulți clienți, ia telefonul, fă-ți un cont pe TikTok și dă-i drumul. Nu trebuie să-ți faci griji că nu vei avea vizionări. Oferă produse și servicii de calitate, filmează-te în timp ce le oferi, încarcă videourile pe TikTok, fii consecvent și răspunde la comentarii.